واکنش رئیس جمهور به فساد در واردات چای-راهبرد معاصر
قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید | خدا نگذرد از کسانیکه می‌خواهند تخم تفرقه بریزند فرمانده سپاه به اسرائیل: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید

واکنش رئیس جمهور به فساد در واردات چای

رئیس جمهور گفت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است. نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 06
کد خبر: ۲۱۷۱۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است.

 

وی افزود: نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.

 

رئیس‌جمهور در واکنش به انحراف و فساد در واردات چای، تصریح کرد: دولت در این زمینه پیش‌قدم شد و با شناسایی و پیگیری، دست‌اندرکاران را عزل کرد و به دستگاه قضایی سپرد. امیدواریم متخلفان در دستگاه قضایی مجازات شوند.

 

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان دنبال ناامیدی بودند و می‌خواستند تولید، اقتصاد و عرصه‌های پیشرفت را در کشور متوقف کنند اما امروز وقتی اعلام می‌کنیم که 10 هزار شرکت داریم و صادرات این شرکت‌ها به مرز 2 میلیارد دلار می‌رسد و هم‌چنین در عرصه تجارت در 40 سال اخیر رکورد زدیم.

 

وی ادامه داد: دشمنان فکر کردند متوقف خواهیم شد ولی ما اعلام کردیم که بیش از 6000 کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل را در چرخه تولید آوردیم و فعال هستند.

 

رئیس‌جمهور اضافه کرد: دولت به‌دنبال این است که فعالیت و کار در عرصه‌های مختلف دنبال شود؛ دشمن موفق نشد که مردم را ناامید کند و مردم با امید به انقلاب، نظام و ارزش‌ها مسیر را ادامه می‌دهند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و با تلاش جوانان‌مان قله‌ها را فتح خواهیم کرد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار